ALO 170 hangi konularda yardımcı olur?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170” i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ile Sosyal Güvenlik Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sunulan tüm hizmetlerle ilgili olarak bilgilendirme yapmakta ve çözüm üretmektedir.

170 Beni neden arar?

çalışma ve sosyal güvenlik iletişim merkezinin telefon numarası. sivas, şanlıurfa ve karaman'da üç santrali bulunmaktadır, çalışan personelin yarısı engelli vatandaşımızdır. iş ve sosyal güvenlik mevzuatı ile ilgili soru ve şikayetlerinizi buraya bildirebilirsiniz.

170 i hangi saatlerde hizmet veriyor?

Çalışma Saatleri 2022; TC Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı'na bağlı olarak, 2010 yılından bu yana 7/24 online hizmet veren ALO 170; vatandaşlara çalışma hayatlarına dair pek çok konuda yetkili kişilere danışabilme imkanı tanıyor.

170 şikayet ne zaman sonuçlanır?

ALO 170 hattını aramanız halinde, adınıza bir başvuru oluşturulmakta ve başvuru takip numarası verilmektedir. 3 iş günü sonra tekrar arayarak başvurunuzla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Sigortasız işçi çalıştıran nereye şikayet edilir?

Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler İletişim Merkezi “ALO 170” i arayabilirler. Kendilerine yakın Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü veya Sosyal Güvenlik Merkezine şikâyetlerini iletebilirler.

Tazminat ödemeyen işveren nereye şikayet edilir?

ALO 170 hattı 4857 Sayılı İş Kanunu kapsamında görevde olan işçiler için hizmet veren hattır. ALO 170 hattı işçi ve işveren anlaşmazlığı halinde dava işlemlerinden önce arabuluculuk yapmaktadır. ALO 170 hattı üzerinden, eleştiri, ihbar, şikayet, soru, öneri ve talep hizmetleri alınabilmektedir.

170 nasıl ulaşabilirim?

-ALO 170 hattını aradığınızda yanınızda kimliğinizin bulunması işlem hızlılığı açısından önem taşır. – ALO 170 hattını aramanız halinde, adınıza bir başvuru oluşturulmakta ve başvuru takip numarası verilmektedir. 3 iş günü sonra tekrar arayarak başvurunuzla ilgili bilgi alabilirsiniz.

Alo 170 hakkında yorumlar