Çiçek sepetini nasıl şikayet edebilirim?

Çiçek Sepeti müşteri hizmetlerine 0212 391 00 10 no'lu telefondan ulaşabilirsiniz.

ÇiçekSepeti müşteri hizmetlerine nasıl bağlanabilirim?

ÇİÇEKSEPETİ İNTERNET HİZMETLERİ A.Ş.

  1. E-mail: destek@mail.ciceksepeti.com.
  2. Ofis Adresi: Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No.16/1 Zemin Kat 34394 Zincirlikuyu/İstanbul.
  3. Ticaret Sicil Numarası: 745898.
  4. Sorumlu Kişi: Atila Lüle.
  5. Vergi Dairesi: Zincirlikuyu.
  6. Vergi Numarası: 253 075 95 03.

ÇiçekSepeti hangi firma?

Tamamıyla bir Türk şirketi olan ÇiçekSepeti, Türkiye'deki başarı hikâyesini uluslararası alanda da “Mizu” markasıyla sürdürmekte olup başta Meksika olmak üzere pek çok farklı ülkede hizmet veriyor.

ÇiçekSepeti Genel Müdürü kim?

Emre Aydın (2008–)Çiçeksepeti İnternet Hizmetleri / CEO

ÇiçekSepeti net kimin?

Çiçeksepeti İnternet Hizmetleri A.Ş.'nin ana faaliyetlerini yürüttüğü e-ticaret sitesi www.ciceksepeti.com'dur. Ciceksepeti.net, Çiçek Sepeti İnternet Hizmetleri A.Ş'ye ait bir web sitesi değildir. Ciceksepeti.net sitesi üzerinden verilen siparişler, ÇiçekSepeti.com'un hizmet ve sorumluluğu kapsamında bulunmamaktadır.

ÇiçekSepeti 7 24 mü?

Ciceksepeti.com üzerinden haftanın 7 günü – 24 saat sipariş verebilmektesiniz. Çiçek siparişleriniz aynı gün, hediye ve bonnyfood siparişleriniz, gönderilecek adrese bağlı olarak birkaç gün içerisinde teslim edilebilmektedir.

Faturanız teslimattan sonraki 7 gün içinde gönderilecektir ne demek?

Faturanın nasıl düzenleneceği ile ilgili konular, VUK 231'inci maddesinde "Fatura nizamı" başlığı altında açıklanmıştır. Buna göre e-Fatura malın teslimi ya da hizmetin yapıldığı tarihten itibaren azami 7 gün içinde düzenlenmelidir. Bu süre içerisinde düzenlenmeyen faturalar hiç düzenlenmemiş sayılmaktadır.

Çiçek sepeti şikayet tel