Ziraat Bankası Genel Müdürü kim?

Alpaslan Çakar (Mar 2021–)Ziraat Bank / CEO

Ziraat Bankası şikayet nasıl yapılır?

0850 258 00 00 Müşteri iletişim Merkezi'ne iletiniz.

Ziraat Bankasi Genel Mü?

2010 yılından itibaren Bireysel Bankacılık, Operasyonel İşlemler, Dağıtım Kanalları Yönetimi ve Ödeme Sistemleri alanlarında Genel Müdür Yardımcısı olarak görev yaptı. Son olarak Haziran 2018'de Perakende Bankacılık Genel Müdür Yardımcısı olan Alpaslan Çakar, bugün itibarıyla Ziraat Bankası Genel Müdürü oldu.

Ziraat Bankası müşteri hizmetleri nasıl bağlanır?

444 00 00 – 0850 220 00 00 Ziraat Bankası Müşteri İletişim Merkezi ile zamana ve mekana bağlı kalmadan bankacılık işlemlerinizi 7 gün 2​4 saat telefon ile gerçekleştirebilirsiniz.

Ziraat Bankası alma haberli ne demek?

Gönderilerin alıcısına ya da alıcı adına gönderiyi alabilecek kişilere imza karşılığı teslim edildiğinin, göndericiye bildirilmesine "Alma Haber Özel Hizmeti" denir. Alma haber özel hizmetini içeren gönderilere ise "Alma Haberli Gönderi" denir.

Ziraat Bankası Personeli nereye şikayet edilir?

Merkezin Alo 170 hattını arayarak herhangi bir bankanın personelini şikayet etme için bilgilerinizi paylaşabilirsiniz.

Ziraat Bankası canlı destek nasıl yapılır?

Bankamız chat uygulaması olan "Canlı Cevap" haftanın 7 günü 24 saat hizmet vermektedir. İnternet şubemize giriş yapan müşterilerimiz, sayfanın altında yer alan "Canlı Cevap" logosuna tıkladıktan sonra açılan ekranla başka bir bilgi girmelerine gerek kalmaksızın "Canlı Cevap" uygulamasına ulaşabilmektedir.

Tc ziraat bankası genel müdürlüğü