Nüfustan nasıl randevu alınır?

Randevu almak için iki yol bulunmaktadır. İlk yol Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü web sitesi üzerinden yapılmaktadır. İkinci yol ise ALO 199 çağrı merkezinden yapılmaktadır.

Kimlik yenileme başvurusu nasıl yapılır?

Yeni kimlik randevusu alma işlemleri iki yöntemle alınabilir. Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü https://randevu.nvi.gov.tr/ internet sitesi üzerinden ya da Alo 199 çağrı merkezi üzerinden alınabilmektedir.

Nüfus randevu telefonu kaç?

ALO 199 Vatandaş Etkileşim Merkezi.

Nüfus cüzdanı değişimi için ne gerekli?

İşte yeni kimlik için gerekli belgeler: Nüfus cüzdanı/kimlik kartı, uluslararası aile cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi. Kurumların kendi mevzuatlarında kimlik yerine geçen belge. Bir adet biyometrik fotoğraf.

Adres değişikliği için Nüfus Müdürlüğünden nasıl randevu alınır?

sorusunun ardından pek çok kişi nüfus müdürlüğü randevu alma işlemini de sorguluyor. İsterseniz https://randevu.nvi.gov.tr/ adresinden online olarak randevu alabilir, ya da ALO 199'u arayabilirsiniz.

Nüfus müdürlüğüne randevu almadan gidilir mi?

Nüfus Müdürlüklerinde başvuruların yoğun olmaması için randevusuz gitmesinizi kesinlikle tavsiye etmiyoruz. Bununla birlikte Randevu işlemini yaparken HES kodu uygulamasına geçilmiştir. Başvuru işlemi için giderken muhakkak HES kodunuzu yanınızda götürmeniz gereklidir.

Nüfus cüzdanı yenilemek için nereye gidilir?

Kimlik yenileme işlemi Nüfus Müdürlüklerinden yapılıyor. Ancak yoğunluk nedeniyle Nüfus Müdürlüklerine gitmeden randevu alınması gerekiyor. Randevu işlemleri telefon veya internet üzerinden yapılabiliyor.

Nüfus kağıdı randevu